Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

Dodane: 13-07-2016 16:06
Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie? warszawa biuro wirtualne tanio

Dlaczego warto zdecydować się na wirtualne biuro?

Głównymi zaletami, które płyną z możliwości posiadania wirtualnego biura, są przede wszystkim anonimowość i szansa na zmniejszenie kosztów. Czy takie usługi faktycznie są opłacalne dla przedsiębiorcy? Wirtualne biuro wiąże się przede wszystkim ze zmniejszeniem nakładów ponoszonych na wynajem miejsca przeznaczonego na siedzibę firmy. Zwłaszcza w przypadku dużych firm, które potrzebują wielu pomieszczeń biurowych, może okazać się to bardzo korzystne. Dodatkowo, zatrudniając specjalistów przez Internet możemy znacznie zmniejszyć koszty, które wiązałyby się z zatrudnieniem pełnoetatowych pracowników, na przykład w dziale administracyjnym naszej firmy. Takie wirtualne biuro jest więc ciekawą alternatywą dla przedsiębiorców poszukujących oszczędności.


Ważne fakty

Praca ? miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenie danego dobra; świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku (działalność lub oddziaływanie) człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego celu.

Poprzez działalność pracy człowiek tworzy wartość ekonomiczną w postaci towarów lub usług. W pracy mogą być też zastosowane czynności lub właściwości zwierząt, maszyn, narzędzi i materiałów.

W ujęciu Smitha praca całego narodu odpowiada współczesnej kategorii produktu krajowego brutto. Definicja ojca współczesnej ekonomii podkreśla, że bogactwo społeczeństwa rodzi się z wykonywanej przez jego członków pracy. Jednak praca każdego człowieka może zostać źle spożytkowana, co owocuje niską wydajnością pracy. Pracownicy źle zorganizowani muszą włożyć dużo więcej wysiłku niż ci lepiej zorganizowani, aby wytworzyć te same dobra.

We współczesnych społeczeństwach pracę wykonują:

przedsiębiorcy,
pracownicy najemni.

Źródło:


Czym jest administracja?

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja



© 2019 http://doradztwoprawneadwokat.waw.pl/