Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy

Dodane: 02-09-2016 13:50
Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy Obecnie jest dostępnych całkiem dużo środków reklamy, choćby naklejki reklamowe, które zamawia się w drukarni i przyklejać je na przedmioty. Jakie inne materiały drukowane mogą pomóc w marketingu?

Kwestia do nalepienia

Naklejki, czy też nalepki to dobry materiał marketingowy, bowiem nadają się one nie tylko do przyklejania na naszych produktach, ale np. w witrynie sklepu, czy nawet na samochodzie. Rozmaite i wręcz nieskończone możliwości kształtów i kolorów takich naklejek dają bardzo duże pole manewru dla grafika, który może puścić wodze fantazji.

Większość zakładów poligraficznych nie oferuje naklejek, ale z pewnością w każdym większym mieście znajdzie się jeden lub dwa takie zakłady. Najlepszej jakości naklejki są te drukowane w dużej rozdzielczości.


Plomba zabezpieczająca. Cytat z Wikipedii

Plomba zabezpieczająca ? mechanizm stosowany do zabezpieczania transportów kontenerowych w sposób, który zapewnia dowody manipulacji sabotażu co zwiększa poziom bezpieczeństwa. Takie plomby mogą pomóc w wykryciu kradzieży lub celowej manipulacji. Plomby zabezpieczające są powszechnie stosowane do zabezpieczania przyczep samochodów ciężarowych, kontenerów, bębnów chemicznych, transportów lotniczych, plandek samochodowych, liczników, wodomierzy i wielu innych. Zazwyczaj są one uważane za niedrogi sposób by zapewnić dowód w przypadku kradzieży lub celowej manipulacji

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Plomba_zabezpieczająca


O materiałach eksploatacyjnych

Drukarskie materiały eksploatacyjne w zwykłej, średniej wielkości firmie wyczerpują się szybko, a nakłady firmowe na zakup takowych również jest dosyć duży. jednak nijak się to ma tego jakie koszty w tym temacie ponoszą zakłady poligraficzne. W sumie ich praca polega na zużywaniu tychże materiałów i przetwarzanie ich na zamówione treści i produkty.

Litry tuszów i tony papieru przechodzą przez ręce pracowników takich zakładów na porządku dziennym. Wszystko musi działać jak w zegarku, ponieważ błędy są kosztowne, a ich pokrycie może nadwyrężyć budżet danego projektu, dlatego pracownicy w zakładach poligraficznych muszą być odpowiednio zmotywowani.



© 2019 http://doradztwoprawneadwokat.waw.pl/