Strategia inbound marketingu powstała w opozycji

pozycjonowanie firm w google
Inbound Marketing czyli tzw.
?marketing przychodzący?, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego. Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang.

(outbound marketing).

Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing

Wykorzystywanie marketingu internetowego w celu promocji nowych produktów

pozycjonowanie firm w googleMarketing internetowy oznacza z jednej strony promowanie nowych stron internetowych, a z drugiej promowanie nowych produktów lub usług świadczonych przez przedsiębiorstwa posiadające swoje strony internetowe.
Podstawową zasadą marketingu internetowego prowadzonego przez przedsiębiorstwa jest informowanie internautów o ich nowych produktach oraz wykorzystywanie reklam internetowych w celu ich promocji.

Osoby odpowiedzialne za tworzenie takich reklam powinny mieć na uwadze fakt, że muszą one być atrakcyjne pod względem graficznym i ubogacone w jakieś chwytliwe hasła, które od razu pozostają w pamięci.

Natomiast w celu promocji nowych usług można przedstawić potencjalnym klientom propozycję różnych rabatów.

Zestawienie e-marketingu i marketingu

W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem.
Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciągle używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot.

Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu.

Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania.
Także ulotki ciągle są w użyciu.
Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach.

Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: